Edzéstervezés

Most kezdenéd?

Biztosan rengeteg kérdés felmerül benned, mi kell ahhoz, hogy kerékpáros edzéseket végezz. Önmagában attól, hogy bringázunk, nem fogunk fejlődni. Az első dolog amit fontos tudni, hogy mi a cél?
- Szeretnél teljesíteni egy maratont országúton, vagy hegyikerékpárral?
- Szeretnéd fejleszteni az állóképességedet?
- Szeretnéd elérni a céljaidat, ami lehet egy túra teljesítése, vagy x idő javítása egy hegyen?
- Versenyeznél?

Ezekben az esetekben az személyre szabott edzéstervezést javaslom!

Első lépések

Első körben, kérlek töltsd ki ezt a kérdőívet. Ha rendelkezel már terheléses vizsgálati jegyzőkönyvvel, akkor nincsen több tennivaló. Ha nem voltál még ilyen vizsgálaton, akkor lenne szükség van egy terheléses tesztre. Erre a célra a LifeLike laktát lépcsőtesztjét, vagy Szőllősy Istvánt javaslom.

Miért van erre szükség? Hogy tudjuk, pontosan milyen állapotban vagy, és ez alapján megfelelő pulzus és wattzónákban lehessen edzeni. Ha ez megvan, a célok és a preferenciák megbeszélése után, heti szinten küldöm az edzéstervet. Ezt a Trainingpeaks alkalmazáson belül tudod megnézni, és ide kell majd feltölteni az edzések logjait is. Bővebb infó


Árak

Havi edzéstervezés Superior csapattagoknak Heti szintre lebontott edzésterv, pulzus alapon. Versenystratégiák megbeszélése. 5.990.-
Havi edzéstervezés ALAP csomag Heti szintre lebontott edzésterv, pulzus alapon. Versenystratégiák megbeszélése. 7.990.-
Havi edzéstervezés EXTRA Alap csomag + Változtatás az edzésterven hét közben is, illetve folyamatos rendelkezésre állás emailben (aznapi válasszal).
Ajándék TrainingPeaks prémium előfizetés.
10.990.-
Bringás jóga Nagy Viktória által tartott jóga óra, kifejezetten bringásokra szabva 1.500.-
FTP teszt Saját kerékpárral, digitális görgőn. (olyanoknak, akik nem rendelkeznek wattmérővel vagy digitális görgővel) 1.990.-
Decoupling teszt Állóképességi teszt, saját kerékpárral digitális görgőn. (olyanoknak, akik nem rendelkeznek wattmérővel vagy digitális görgővel) 2.490.-

Hány éves kortól?

A technikai jellegű edzéseket 4-5 éves kortól el lehet, sőt igazából érdemes is elkezdeni.
Itt még nagy hangsúly van a közlekedésbiztonságon, egyensúly érzéken, és a játékos feladatokon.
Edzésterv alapján a szisztematikus felkészülést 16 éves kortól javaslom.
Felnőttek bármikor elkezdhetik az edzést.

Utánpótlás nevelés

Ha azt szeretnéd, hogy gyermeked megtanuljon kerékpározni, akkor hozd el hozzánk a Superior MTB team csapatába!