Kategóriák
Edzés Egyéb kategória

Konditermi feladatok kerékpárosoknak

Ahhoz, hogy valaki jó kerékpáros legyen, nem csak a lábait kell edzenie. Megfelelő törzsizomzat elengedhetetlen ahhoz, hogy például a nagy áttételt el tudjuk hajtani, vagy egy 100 kilométer feletti versenyen se fájduljon meg a derekunk. Minél intenzvebb egy verseny, annál nagyobb hangsúlyt kell az erősítésekre fordítani, montizni, vagy cyclo-crossozni konditerem nélkül elég fájdalmas élmény tud lenni.

Összeszedtem nektek egy pár videót, és a leghasznosabb gyakorlatokat, amiket érdemes csinálni, hogy ne legyen probléma a bringán:

Az egész videó nagyon hasznos, de az egyik legjobb gyakorlat benne a két kettlebellel kitörés. Itt az egész csípőnek, és felső testnek stabilizálnia kell ahhoz, hogy ne dőljünk el oldalra. Cameron főleg a cyclo-cross világkupákon ér el egyre jobb helyezéseket, szóval érdemes megfogadni a tanácsait.

Ebben a videóban is van kitörés, de ezen felül a Bridge, és a felhúzás az, ami nagyon hasznos még. Ezek remekül edzik a feneket, és az alsó háti szakaszt.

Ezek a feladatok, ha van súlyzód, otthon is végezhetőek. A Trainerroad edzőjétől pár feladat ugyanebben a felfogásban:

Illeve a végére a legfontosabb, a gugolás, és ehhez egy teljes oktatóvideó:

Ezen kívül itt van még Simon Clarke otthoni edzésvideója is, amit egy gumilabda, és pár vizespalack segítségével kivitelez.

Ami még ezen kívül nagyon hasznos, az Adidas applikáció:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.runtastic.android.results.lite&hl=en_US&gl=US

https://apps.apple.com/us/app/adidas-training-by-runtastic/id1035263816

Ebben be tudsz magadnak állítani különböző edzéseket, amiket le is vezényel. Heti 3-4 alkalom belőle hozzásegít, hogy a bringán is sokkal komfortosabb legyél, és csak 20 perc naponta, bemelegítéssel, nyújtással együtt!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük